fallback-image

Blizzard захищають мікроплатежі в Diablo Immortal

Ми вже не раз писали про те, які спекуляції розвела Diablo Immortal через свої мікроплатежі. Чимало гравців з усього світу залишилися незадоволеними підходом Blizzard до монетизації їх мобільної гри, однак у самій компанії вважають, що їх модель правильна і працює.

Майк Ібарра, президент Blizzard, в інтерв’ю для L.A. Times розповів про своє бачення монетизації гри й тієї критики, яку компанія отримала за свої рішення:

Коли ми думали про те, як монетизувати гру, ми розмірковували в першу чергу про те, як дати мільйонам гравцям можливість зробити 99,5% всього у грі цілком безкоштовно. Необхідність у мікроплатежах розпочинається лише в енд-ґеймі. Нашою філософією завжди було спершу дати гравцям чудовий ігролад та переконатися, що мільйони гравці можуть пройти кампанію цілком безкоштовно. З такої точки зору, я справді задоволений Diablo Immortal як можливістю познайомитися з серією.

Підкреслюючи свої слова про знайомство з серією, Ібарра розповів, що 50% людей, що грають у Diablo Immortal, раніше ніколи не грали у проекти Blizzard. Крім того, він також вказав на високий рейтинг Diablo Immortal в App Store. Зараз там оцінка 4,6. Та й на інших фронтах у гри теж все дуже добре. З релізу Diablo Immortal завантажили вже більше 15 мільйонів разів, а активні гравці потратили вже більше 24 мільйонів долларів.

Наша редакція теж пограла й поділилася своїми враженнями, які ви можете почитати тут.

Схожі новини

fallback-image

Snakebird Complete та ювілейну колекцію Castlevania можна забрати безкоштовно в Epic Games Store

fallback-image

Valve повернула мапу Train у Counter-Strike 2

fallback-image

LEGO Horizon Adventures показала найгірший старт серед всіх ігор PlayStation Studios на ПК

fallback-image

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом