Автори Vampire: The Masquerade – Bloodhunt відмовляться від системи сезонів на користь регулярних оновлень
В інтерв’ю порталу VG247 продюсер Vampire: The Masquerade – Bloodhint Девід Сірланд розповів, що команда відійде від звичної системи сезонів. За його словами, прості оновлення відкривають більше місця для маневрів:
“Коли ми випустили гру, ми ввели стандартний сезон на дванадцять тижнів з бойовим пропуском на сотню рівнів з такою ж вартістю, як і в конкурентів. Але ми достатньо швидко зрозуміли, що команда не може підтримувати таку модель. До того ж вона шкодить нам, тому що контент патч не дозволяє випускати швидші оновлення геймплею та редагувати ключові аспекти гри, про що часто просять наші користувачі”.
Тому тепер Sharkmob переходить на модель зі щомісячними оновленнями. Відлов багів та інші виправлення не пов’яжуть з контентними оновленнями – вони будуть виходити окремо.
Над чим ще працює Sharkmob:
- Експериментує з ціною бойового пропуску та його розміром. Складається враження що він стане меншим, але виходити буде частіше.
- Оновлює внутрішні системи Bloodhunt, щоб пришвидшити виробництво контенту для ігрових персонажів.
- Покращує підтримку контролерів.
Також розмова зайшла про літнє оновлення і контенту для нього. Королівська битва обзаведеться новим режимом, бойовим пропуском, та іншим наступного тижня. Оновлення відключить кросс-плей за замовчуванням – геймери на PS5 зможуть відгородитися від ПК-бояр або не розходитися з ними.
Playstation
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget