fallback-image

Український шутер Shatterline вийде в дочасний доступ Steam наступного тижня

Київська студія Frag Lab оголосила, що їхній мультиплеєрний шутер Shatterline вийде в дочасному доступі Steam 8 вересня. Тоді ж і відбудеться повне скидання прогресу всіх учасників попередніх плейтестів, щоби з виходом гри в бету, всі гравці перебували в рівних умовах.

Дочасний доступ для нас є надважливою віхою перед офіційним стартом гри. Це насамперед унікальна можливість завершити роботу над грою разом із гравцями, аби гра посіла гідне місце у світовому пантеоні шутерів. Така співпраця, серед іншого, включатиме відшліфовування балансу зброї, різноманітних ігрових механік, знаходження і правку основних проблем і багів, щоб усі аспекти гри були на висоті, як ми всі цього прагнемо.

І дійсно хочеться, щоби все пройшло вдало, адже перші враження нашої редакції від Shatterline винятково позитивні. Ми, правда, практично не ходили в місцеве PvP, де збирається найбільше, гравців, а трохи награли в кооперативні Експедиції — серію щоразу складніших завдань на величезній мапі, де спорядження і здібності ми отримуємо випадковим чином.

 

Загалом же розробники, які завітали на наш стрім, сказали, що в плейтест-версії гри представлено десь 20% усього контенту, який заплановано до лютневого релізу. Тож на старті дочасного доступу гравців чекатиме чимало приємнощів. Нову зброю ми не отримаємо, зате цілком можуть з’явится нові мультиплеєрні мапи, персонажі, сценарії для Експедицій тощо. А ще в Shatterline з виходом у дочасний доступ регулярно додаватимуть і сюжетні PvE-завдання, тривалість яких коливатиметься від 15 до 45 хвилин.

До слова, гра має повну українську локалізацію.

Ну а далі справа винятково за нами. Розробники не мають видавця з мішками грошей для реклами з кожної дірки, тож доля Shatterline залежатиме від кожного, хто пограє сам і ділитиметься враженнями з друзями та знайомими. Тому 8 вересня залітайте на сервери Shatterline. А там уже розробники своєю працею спробують переконати вас повернутися ще.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2