Розробники Overwatch 2 витрачають понад рік на розробку міфічних скінів
Overwatch 2 усіма силами готується до релізу. Ось на початку минулого тижня в грі з’явилося безліч нових героїв і режимів. Але найбільшою зміною є все ж таки новий бойовий пропуск, який дає можливість отримувати нових героїв.
Що відомо
Поточний сезон безкоштовної перепустки дає змогу розблокувати персонажа Кіріко (Kiriko), а заплативши $10 ви зможете отримати преміальні косметичні предмети, сувеніри та амулети для зброї. Якщо ви пройдете всі 80 рівнів пропуску, то отримаєте в нагороду Cyber Demon Genji – перший скін з нового класу, який можна налаштовувати.
Видавництво Gameinformer взяло інтерв’ю у представників керівництва гри, щоб дізнатися їхню філософію під час розроблення нової бойової перепустки та міфічних скінів у новій системі монетизації.
“Коли ми розглядали можливість переходу на безкоштовну гру, однією з наших чудових цілей було дати гравцям Overwatch те, що вони хочуть, а саме, безперервну доставку контенту. Ми це знаємо, тому що гравці говорили нам, що це продовжує їх залучати в довгостроковій перспективі”, – каже генеральний менеджер Волтер Конг (Walter Kong).
Конг розповів, що нинішня команда розробників Overwatch майже втричі перевищує таку в 2016 році під час розробки оригінальної гри. “Ми довго думали над тим, як фінансувати подальший розвиток гри таким чином, щоб усі гравці отримували справедливі та приємні враження, незалежно від того, вирішують вони платити чи грати безкоштовно. І наш підхід, з точки зору тих, хто платить, полягає в тому, щоб забезпечити величезну цінність”.
“Ми витрачаємо багато часу на створення нашої косметики. На створення Mythic Skin нам знадобиться понад рік. Це значні інвестиції для команди, і величезна кількість ресурсів іде на створення цих речей. І ми вважаємо, що воно того варте. Одна з наших цінностей – мати можливість випускати найкращу косметику, яку ми можемо, і ми сподіваємося, що її можна буде вважати однією з найкращих у галузі”, – продовжує керівник.
“Ми всі деякий час були в окопах і готувалися до 4 жовтня. Уся команда дуже рада запуску Overwatch 2. Але також ми знаємо, що це відправна точка для подорожі, яку ми всі разом здійснюємо, і знаючи, що як багато цікавих речей у нас є в розробці, це дуже добре”.
Джерело: Gameinformer
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget