Genshin Impact видерлася на третю позицію серед найприбутковіших мобільних ігор
За даними Sensor Tower Store Intelligence, Genshin Impact заробила 3,7 мільярди доларів через App Store та Google Play з моменту запуску 28 вересня 2020 року.
Гра наразі займає третє місце у рейтингу найприбутковіших ігор з моменту виходу. Перше місце належить грі Honor of Kings з сумою у 5,5 мільярдів доларів, друге ж PUBG Mobile, 4,9 мільярда доларів. Обидві гри належать Tencent
Sensor Tower стверджує, що Genshin Impact є мобільною ігрою №1 у світі за прибутками, яка використовує монетизацію “Гача” протягом останніх двох років, випереджаючи Rise of Kingdoms від Lilith Games на 2-му місці, 1,7 мільярд доларів США та Three Kingdoms Strategic від Alibaba на 3-му місці.
За межами Китаю, Genshin Impact посідає друге місце за витратами гравців на мобільні ігри, набравши 2,5 мільярда доларів на міжнародному рівні в App Store і Google Play. Цей результат перевершує досягнення Candy Crush Saga від King, яка на 3-му місці і трохи поступається Roblox від Roblox Corporation на 1-му місці, що заробив 2.5 мільярда доларів.
Genshin Impact продовжує залишатися однією з найприбутковіших ігор у світі та є найзначнішим запуском нової інтелектуальної власності на мобільних пристроях.
Автор: Іван Сидоренко