Ексклюзиви Sony виходитимуть на ПК швидше
Голова Playstation Studios, Гермена Гульст, підтвердив, що зараз Sony розробляють чимало ігросервісів. Працюють над ними як старі студії, так і нещодавно придбані. Частина з них створюється за вже існуючими франшизами, а деякі проєкти представлять нові світи та нових героїв. Sony випускатимуть такі проєкти одночасно на ПК та консолі Playstation.
Ми вже знаємо про багатокористувацькі спін-оффи у серіях The Last of Us та Horizon, а також новий Twisted Metal. Крім цього ми знаємо про безіменні сервісні ігри від London Studios та авторів ПК-порту God of War з Jetpack Interactive.
За словами Гульста, фінансово успішні ПК-порти минулих ексклюзивів Playstation дозволяють компанії більш “агресивно” фінансувати свої нові проєкти. Але він також зауважив, що перед тим як переносити самітні проєкти на персональні комп’ютери, мусить пройти щонайменше рік з моменту їх виходу на консолях Playstation.
Також колишній голова Guerrilla Games заспокоїв власників PS4, запевнивши, що деякі ігри продовжать виходити на консоль минулого покоління. Але Sony будуть довго думати чи зможе проєкт на застарілому залізі відповідати стандартам якості компанії.
Із менш важливих заяв:
- На ігровому рушії Decima Engine (Horizon, Death Stranding) прямо зараз розробляють одразу «кілька» проєктів;
- На питання про ігри від японських розробників Хульст тільки згадав, що у Sony «міцні зв’язки» з японською ігровою індустрію;
- Також голова Playstation Studios поділився своїми думками про можливі кіно-адаптації проектів від From Software, про що ми вже писали раніше.
Автор: Олексій Куликівський