Тестувальники Cyberpunk 2077 обманювали CD Projekt Red
Перед тим як випускати відеоігри, розробники завжди віддають свої продукти на тестування — це можуть бути як окремі відділи всередині студії, так і сторонні компанії, які вже мають постійний штат професійних тестувальників. Вони знаходять баґи та глітчі, і потім максимально детально звітують про них розробникам, які потім виправляють помилки в коді (не завжди). Вам може здатися, що це дуже просто, та хоч на папері ця робота і звучить як “грай у відеоігри — заробляй гроші”, але насправді це дуже важка праця.
Під час розробки Cyberpunk 2077, CD Projekt Red користувалася послугами саме такої компанії по контролю якості, під назвою Quantic Lab, з якою у неї вже був досвід співпраці під час створення The Witcher 3: Wild Hunt та Gwent.
З’ясувалося, що, в період тестування Cyberpunk 2077, у румунської компанії в команді з 30 ігрових тестерів всього лише 10 людей мали попередній досвід роботи у цій сфері. За цими цифрами вже можна зрозуміти, наскільки сильно “кинули” CDPR, адже з такою кількістю працівників було неможливо виявити значну частину багів.
PC Gamer поговорили з нинішніми та минулими співробітниками і дізналися, що крім жахливих умов праці всередині компанії, Quantic Lab також обманювала своїх роботодавців, надаючи неправдиву інформацію про досвід своїх співробітників. До того ж, дочірня компанія Embracer Group брала на себе забагато проєктів, через що не могла надати якісний фідбек розробникам, бо їй банально не вистачало персоналу.
Тестувальники мусили подавати щоденні звіти з певною кількістю ігрових багів, через що розробники з CD Projekt Red щодня отримували численні звіти про графічні помилки з низьким пріоритетом, коли як важливі баги, які перешкоджували проходженню головних квестів, прослизнули до фінального релізу.
Наразі CD Projekt Red завершили своє співробітництво з Quantic Lab та вже з початку 2021 року компанія тестує патчі для Cyberpunk 2077 і свої майбутні проекти всередині студії.
Автор: Олексій Куликівський