Режисер Days Gone звинуватив SJW-оглядачів у тому, що гра отримала невисокі оцінки
Джон Гарвін, режисер та сценарист пригодницького бойовика Days Gone, поділився своїми думками щодо невисоких оцінок гри. Він звинувачує технічні проблеми, оглядачів та знову оглядачів.
У своєму акаунті в Твіттер, Джон відповів користувачу, який запитав, чому ж гра не отримала більше позитивних відгуків. Він назвав три головних причини: технічні проблеми; оглядачів, які толком й не грали Days Gone; та «woke»-оглядачів, які не змогли стерпіти головного героя, грубого байкера, який «дивиться на зад своєї партнерки».
Остання теза викликала чималу активність у коментарях. Один з користувачів відповів Джону, що він може краще ніж це, на що отримав відповідь від Гарвіна: «Ні, я не можу… Якщо оглядач осуджує персонажа через політику ідентичності, я називаю це «woke»… де я помиляюсь?»
Woke це термін, яким оригінально називали людей, що виступають за соціальну справедливість та проти расизму, сексизму тощо. Зараз цей термін здебільшого використовують по відношеню до людей, які слідкують прогресивним політичним ідеям.
На цьому Джон Гарвін не зупинився. Він продовжив розвивати тему того, що технічний стан гри був незадовільним. У одному з твіттів Джон написав, що нічого з того, за що він та Джейк Рокет були відповідальні у грі не змінилось, мінявся лише код, який підчищали від баґів та інших технічних неполадок. Також він додав — «Смішно, що я та Джефф є тими, хто більше не у компанії», — ймовірно за все, натякаючи на похибки інженерів.
Зараз акаунт Джона Гарвіна у Твіттері став приватним.