Microsoft підтвердила, що вихід гри у Game Pass насправді погіршує її продажі
Звіт UK CMA (Британське Управління з питань конкуренції та ринків) щодо угоди з придбання Activision Blizzard, містить заяву від Microsoft, що насправді розміщення ігор у Game Pass погіршує їхні продажі.
Microsoft також заявила, що її внутрішній аналіз показав зменшення на [дані приховані]% продажів гри протягом року після її появи у Game Pass.
Усе б нічого, та у 2018 році Філ Спенсер заявляв, що Game Pass навпаки покращує продажі проєктів, що туди потрапляють:
Коли ви розміщуєте гру, як от Forza Horizon 4, у Game Pass, то миттєво збільшуєте кількість гравців у ній, що веде до збільшення продажів гри. Ви скажете “Хіба не вийде, що гравці просто куплять підписку за 10$ і гратимуть в цю гру?” Але ні, гравці обирають у що б пограти, дивлячись у що грають інші.
Також у звіті UK CMA згадується, що, за словами Microsoft, Activision не бала розміщувати свої проєкти у підпискових сервісах на будь-якій з платформ, бо це “серйозно знижує продажі B2P [купи аби пограти] проєктів, особливо у випадку з новими релізами”.