Головний дизайнер XCOM покинув Firaxis. Що тепер буде з XCOM 3?
Після 23 років праці у студії Firaxis Джейк Соломон, головний дизайнер і творчий керівник XCOM і Marvel’s Midnight Suns, покидає компанію. Соломон натякнув у своєму твіттері, що бажає відійти від створення покрокових ігор і прагне реалізувати неназваний проєкт своєї мрії. До слова, це незадовго після того, коли Соломон запевнив, що хоч його команда поки повністю зайнята Midnights Suns, про ХСОМ 3 ніхто не забув. Гра вийде, просто не в найближчі роки.
Соломон — не єдина втрата Firaxis. Водночас із ним пішов Стів Мартін, тепер уже колишній голова та президент Firaxis Games. Його на посаді замінить головна операційна директорка Гезер Гейзен, яка має 22 роки досвіду роботи у галузі та працює у Firaxis з 2010 року.
Задля того, щоб, імовірно, відвернути увагу від таких керівних перестановок, Гейзен заявила, що наступна частина Sid Meier’s Civilization перебуває в активній розробці, але жодних інших подробиць ми не дізналися.
Після таких кардинальних змін залишається сподіватися, що надалі ми ще побачимо подальший розвиток улюблених ігор цієї студії.