Глава Xbox упевнений, що Starfield не повторить долю Redfall. Microsoft надає значну підтримку Bethesda в розробці космічної рольової гри
Після провального релізу вампірського шутера Redfall від Bethesda і Arkane Studios геймери захвилювалися, чи не спіткає така ж доля гаряче очікувану Starfield, оскільки її розробкою також займається видавництво Тодда Говарда (Todd Howard).
Учора під час бесіди з журналістами з Kinda Funny Games глава ігрового підрозділу Microsoft Філ Спенсер (Phil Spencer) не тільки погодився з критикою Redfall і взяв частину провини на себе (про що ми повідомляли в цьому матеріалі), а й поділився думками про реліз Starfield.
Що відомо
Філ Спенсер упевнений, що космічна RPG не повторить долю Redfall, оскільки Microsoft використовувала потенціал Xbox Advanced Technology Group (ATG) для підтримки Bethesda у виробничому процесі Starfield, чого, за його словами, не було з розробниками вампірського шутера.
Він пояснив ситуацію, що виникла, тим, що на момент злиття Microsoft і Bethesda Redfall перебувала на такій стадії розробки, коли було пізно застосовувати можливості американської корпорації. Зі свого боку, розробка Starfield була на значно більш ранній стадії, і геймдизайнери Bethesda Games Studios отримали допомогу Microsoft у повному обсязі.
Філ Спенсер не просить вірити йому на слово, а закликає дочекатися релізу Starfield і переконатися в якості гри.
Коли чекати
Starfield буде доступна на Xbox Series і PC. У день релізу гра з’явиться в каталозі Game Pass.
Нагадаємо, 11 червня відбудеться велика презентація Starfield Direct, на якій глядачі дізнаються більше інформації про гру.
Джерело: Kinda Funny Games
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget