Bandai Namco працює над власним ігровим двигуном понад два роки, але ігор на ньому чекати доведеться довго
Bandai Namco Entertainment повідомила, що вже два роки йде виробництво нового внутрішнього ігрового двигуна, що свідчить про те, що компанія прагне покінчити із залежністю від сторонніх двигунів. Це стає все більш рідкісним у той час, коли існують повнофункціональні та підтримувані двигуни, такі як Unity та Unreal, що робить розробку ігор набагато швидшою та простішою за ціною.
Директор Bandai Namco Кацусуке Хоріуті підтвердив це в інтерв’ю Automation Media. “Причина внутрішнього виробництва полягає в тому, що ми хочемо й надалі мати технологічні можливості для створення міцної основи самостійно, замість того, щоб залишати основу для ігрових движків, зроблених іншими компаніями”. Bandai Namco, що має власний двигун, зрештою окупить себе, оскільки вона уникне ліцензійних зборів за Unity або Unreal, і вона може навіть ліцензувати двигун для використання іншими студіями, якщо захоче. Але деякі розробники вважають за краще тримати свої розробки при собі, як це робить Rockstar зі своїм двигуном RAGE.
Не варто очікувати, що новий двигун буде анонсований для будь-яких ігор протягом цього року, оскільки він ще не завершений. Насправді ігор, що використовують двигун, у розробці наразі немає, тому, якщо фанати сподіваються отримати нову гру Souls, що використовує двигун, будьте готові дещо зачекати. Це просто показує, наскільки складним може бути створення нового сучасного двигуна і чому більшість розробників просто використовують наявний двигун для своїх проєктів.
У майбутній грі Elden Ring, від Bandai Namco і FromSoftware використовується старий двигун компанії, який був перепризначений для гри з відкритим світом і, як і раніше, дозволяє персонажам та оточенню виглядати фантастично.
Джерело: Automation modes
Ігрові консолі
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget