Final Fantasy VII Remake збереже всі локації з оригіналу
У розмові з японським виданням Famitsu продюсер рімейку Final Fantasy VII Йосінорі Кітасе та керівник Тецуя Номура розкрили подробиці про виробництво лінійки ігор. Наприклад, команда не могла вирішити, вміщати історію в трилогію або ж у дилогію.
За словами Номури , розробники довго не називали точну кількість частин рімейку просто тому, що самі не знали точну їх кількість. “Із самого початку я планував трилогію, але Кітасе запропонував “придивитися до ідеї вкластися у дві частини”, – згадує керівник. Однак, завершивши роботу над Remake , вони зрозуміли, що парою ігор їм не обійтися.
Final Fantasy VII Remake , що вийшла , охоплює лише початок історії. Якщо вірити авторам проєкту, з двох наступних нічого не вирізатимуть.
Єдине, що команда може змінити, це порядок відвідування тих чи інших локацій чи контекст навколо них.
Також фахівці уточнили , що поки що не планують займатися оновленням інших проєктів із групи FFVII , за винятком анонсованої Crisis Core . Автори мали плани на ремейк Dirge of Cerberus і Before Crisis — для останньої Square Enix навіть намагалася підрахувати вартість розробки. Однак у найближчому майбутньому на них чекати не варто.
Другий том під назвою Final Fantasy VII Rebirth вийде наприкінці 2023 року на PlayStation 5.
Playstation
Ігрові консолі
Ігри
Сподобався матеріал? Підтримай наш проект фінансово або підпишись на наш телеграм-канал.
картка 4441 1144 5050 0697
Джерело gagadget