Ігри
Геймдиректор Dragon’s Dogma II розкрив низку важливих особливостей нової RPG від Capcom. Розробники збережуть атмосферу першої частини, але значно поліпшать гру в усіх аспектах
На Capcom Showcase розробники похмурої фентезійної рольової гри Dragon’s Dogma II не показали нові геймплейні кадри, зате розповіли про головні особливості проєкту.
Що відомо
Геймдиректор Dragon’s Dogma II Хідеакі Іцуно (Hideaki Itsuno) на прикладі ролика, показаного Capcom на PlayStation Showcase, повідомив такі деталі гри:
- одна з головних особливостей першої частини – можливість найму союзників – не тільки збережеться в новій грі, а й буде істотно поліпшена. Система “пішаків” дасть змогу підібрати супутників під свій стиль гри, а їхній просунутий штучний інтелект простежить за тим, щоб у бою вони поводилися грамотно і легко адаптувалися під будь-яку ситуацію;
- відкритий світ Dragon’s Dogma II в 4 рази більший за першу частину. Локації наповнять цікавими місцями і секретами;
- у грі будуть як знайомі монстри, так і зовсім нові вороги, наприклад, показана в трейлері Медуза (Medusa);
- головний герой зможе освоїти нові професії;
- завдяки можливостям рушія RE Engine, у Dragon’s Dogma II з’явиться реалістична фізична модель, завдяки чому багато об’єктів можна зруйнувати, а герої зможуть видертися на монстра або, наприклад, потягнути його за ногу;
- лучниця Ульріка (Ulrika) і верховна жриця Надінія (Nadinia) (зображені на головному арті гри) зіграють важливу роль у сюжеті.
Коли чекати
Дата релізу Dragon’s Dogma II поки не названа. Гра буде доступна на PC, Xbox Series X|S і PlayStation 5.
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget