Моторошно. Цікаво. Складно. Сучасно. Опубліковані перші прев’ю хоррора The Callisto Protocol від творця культової гри Dead Space
Сьогодні спало ембарго на публікацію прев’ю-матеріалів про хоррор The Callisto Protocol від творця культової гри Dead Space Гленна Скофілда (Glen Schofield), і низка ігрових порталів поділилися своїми враженнями про гру.
Загалом, журналісти зазначають, що так, The Callisto Protocol багато в чому повторює Dead Space, це стосується геймплея, дизайну локацій, монстрів, похмурої атмосфери і загальної стилістики.
Але в деталях відмінності все ж є, наприклад, бойова система явно створювалася з розрахунком на ближній бій. Герой більш рухливий, ніж Айзек Кларк (Isaac Clarke), спритніше ухиляється від атак монстрів і в бою використовує різні види зброї.
Видозмінився й антураж: замість занедбаного космічного корабля, населеного моторошними тварюками (Dead Space), гравці опиняться у в’язниці на Каллісто – одного із супутників Юпітера. Втім, обстановка там не набагато краща, ніж на Ішимурі (Ishimura).
Журналісти відзначили і досить високу складність The Callisto Protocol: монстрів багато, б’ють боляче, патрони закінчуються швидко, а аптечки в дефіциті. Зате розробники передбачили справді велику кількість варіантів загибелі героя, тому не викликає роздратування перепроходження одного й того ж епізоду по кілька разів.
Загалом, це той самий космічний хоррор, на який так чекали фанати Скофілда.
Переконатися в цьому геймери зможуть 2 грудня, коли на PC, Xbox і PlayStation відбудеться реліз The Callisto Protocol.
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget