Продюсер Elden Ring визнав, що битва з босами була надто складною у мережевому тесті. Безліч речей у грі зазнали змін
В інтерв’ю GamerBraves продюсер Elden Ring Ясухіро Кітао розповів про все, що він дізнався із мережевого тесту Elden Ring. Однією з найбільших змін, внесених FromSoftware, був HUD, який, як показав тест, був надто простим та базовим, щоб донести до гравців потрібну інформацію.
Одна з ключових змін показує, що FromSoftware не хоче, щоб гравець помирав весь час. В рамках мережевого тесту Китао зрозумів, що їм потрібно перебалансувати Маргіт Жахливий Знамення, великого боса з бета-версії. Гравцям було надто складно перемогти, особливо якщо врахувати, що він був одним із перших босів, з якими зіштовхнуться геймери. “Ми не хотіли надто ускладнювати босів”, – сказав Китао GamerBraves, тому він був перебалансований.
Elden Ring поставила перед розробниками кілька нових завдань, які, за словами творця, виявили, що зробити гру з відкритим світом було складною частиною розробки. Зробити так, щоб гравцям не було нудно, було дійсно важко, тому розробники щосили намагалися знайти хороший баланс для гри.
Elden Ring виходить 25 лютого 2022 для ПК, PS4, PS5, Xbox One та Xbox Series X/S.
Джерело: GamerBraves
Ігрові консолі
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget