Ігри
Ремейк, а не ремастер, нові ігрові режими та додаткові завдання: старший продюсер ремейка Dead Space поділився новими деталями гри
Журналісти польського ігрового порталу PPE були запрошені на закриту демонстрацію ремейка хоррора Dead Space і, коли спало ембарго на публікацію матеріалів про гру, поділилися цікавими деталями проєкту.
Редакція PPE взяла інтерв’ю у старшого продюсера проєкту Філіпа Дюшарма (Philippe Ducharme), в якому він розкрив деякі нюанси оновленої гри.
- Тривалість ремейка Dead Space дещо збільшиться порівняно з оригінальною грою за рахунок додавання різних завдань і нових сюжетних сцен. На хронометраж вплине і обрана складність.
- У римейку з’явиться режим New Game+, який зробить гру ще складнішою і різноманітнішою, а при повторному проходженні надасть складніших монстрів. Любителі максимальної складності зможуть скористатися режимом Impossible Mode, в якому після загибелі героя гра почнеться спочатку.
- На стадії попереднього виробництва, розробники EA Motive розглядали варіант введення в гру нових мережевих елементів, таких як PvP, PvE і кооперативного проходження, але після обговорення з фанатами Dead Space дійшли висновку, що гра має бути одиночною.
- Масштаб робіт настільки великий, що розробники підкреслюють, що новий Dead Space – це саме ремейк, а не ремастер.
- Розробники поки що не готові повідомити, чи працюватимуть над іншими іграми серії Dead Space, але в їхній команді працює багато фанатів космічного хоррора і не можна виключати, що серія отримає продовження.
Нагадаємо, реліз Dead Space Remake відбудеться 27 січня 2023 року на PC, PS5 і Xbox Series X/S.
Для тих, хто хоче знати більше
- З’явилося 8 хвилин ігрового процесу Dead Space Remake
- У Steam опубліковано системні вимоги ремейка культового хоррора Dead Space
- Розробники Dead Space Remake розповіли про процес створення гри
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget