Творчий керівник Avatar: Frontiers of Pandora розповів про складнощі розробки гри в прагненні відповідати найвищому рівню першоджерела

Творчий керівник Avatar: Frontiers of Pandora розповів про складнощі розробки гри в прагненні відповідати найвищому рівню першоджерела


Анонс Avatar: Frontiers of Pandora від Ubisoft відбувся ще в 2017 році, а гра досі далека від релізу.

На тлі останніх новин про тяжке становище французької компанії, проєкт за всесвітом Аватара має ще більш значущий вигляд, оскільки він може як врятувати становище Ubisoft, так і погубити її.

Геймерів насторожує таке тривале мовчання від студії Massive Entertainment, яка і займається розробкою гри, тому креативний директор Frontiers of Pandora Магнус Янсен (Magnus Jansén) дав інтерв’ю порталу Gamesradar+, в якому пояснив таку довгу розробку гри.

Що відомо

За словами геймдиректора, його команда прагне відповідати найвищому рівню, заданому фільмами Джеймса Кемерона (James Cameron). Янсен пояснив, що у форматі відеоігри складно втілити всі задуми режисера і грамотно відобразити його всесвіт.

Незважаючи на весь досвід розробників Ubisoft у створенні відкритих світів, вони зіткнулися з великими труднощами під час моделювання ігрової версії планети Пандори.

Однією з найбільш захопливих задач було створення живого і чуйного світу, населеного унікальними істотами і новими персонажами.

Невідомо, чи вийде Avatar: Frontiers of Pandora у 2023 році, але на цю гру точно покладають величезні надії.

Ігри

Читайте gg українською у Telegram

Twitter

Facebook

Джерело gagadget

Схожі новини

Підтримка ігрових контролерів і роздільна здатність 4K: Google оновила Play Games для ПК

Підтримка ігрових контролерів і роздільна здатність 4K: Google оновила Play Games для ПК

Фанат War Thunder на форумі гри опублікував 730-сторінковий документ НАТО із секретною інформацією про винищувач Eurofighter Typhoon DA7

Фанат War Thunder на форумі гри опублікував 730-сторінковий документ НАТО із секретною інформацією про винищувач Eurofighter Typhoon DA7

Через кілька годин після релізу, піковий онлайн Baldur’s Gate III наближається до 400 тисяч осіб і продовжує стрімко зростати

Через кілька годин після релізу, піковий онлайн Baldur’s Gate III наближається до 400 тисяч осіб і продовжує стрімко зростати

Інсайдер: офіційний анонс ремастера легендарного шутера Quake 2 відбудеться вже наступного тижня під час фестивалю QuakeCon 2023

Інсайдер: офіційний анонс ремастера легендарного шутера Quake 2 відбудеться вже наступного тижня під час фестивалю QuakeCon 2023