200 000 відгоцаних ведмедів, нецілована Мінтара й 1 млн знищених сейвів — підсумки 1-ої річниці Baldur’s Gate 3

200 000 відгоцаних ведмедів, нецілована Мінтара й 1 млн знищених сейвів — підсумки 1-ої річниці Baldur’s Gate 3

З нагоди першої річниці повноцінного релізу Baldur’s Gate 3 розробники Larian Studios підготували чимало цікавої статистики про здобутки спільноти. Найпопулярніші раси, класи, заготовлені персонажі, кінцівки й розподіл аж 75 мільйонів між усіма можливими любовними інтересами — чого тут тільки нема!

У своїх соціальних мережах студія опублікувала цілу низку інформації про те, що за рік встигли зробити фанати. Ми обрали для вас найцікавіші моменти:

  • попри величезну маркетингову популярність палкого шпекання ведмедя, 70% коханців Галсіна обрали все ж його людську подобу;
  • як мінімум чверть користувачів билася з джином;
  • 141 660 гравців пройшли гру в  героїному режимі й понад 1,2 спробували, але таки зазнали невдачі;
  • улюбленим заготовленим персонажем став Астаріон, який зовсім трохи обійшов стабільного лідера, Ґейла;
  • 3,3 мільйони вбили фінального боса, зокрема 200 тисяч дозволили Ґейлу підірвати себе, щоб це зробити;
  • Дряпка гладили майже втричі більше, ніж ведмесиченя.

Стосовно ж уподобань для романтики й поцілунків тут очікувано лідирує Тінесерда, а от Мінтарі з 75 млн поцілунків дісталося навіть неповних 170 тисяч.

А стосовно класів (докладніше про які ми розповідали ось тут), то цікаво, що лідери (паладин і чародій) й аутсайдер (клірик) за рік залишилися незмінними. Cильно зросла популярність бійця й варвара, а найбільше втратили позиції бард і слідопит. Натомість серед рас лідерство перехопили ельфи, обігнавши напівельфів і людей, а також дроу і бісини, які за рік перевершили екзотичних драконичів.

Зважаючи, що навіть після останнього патчу Baldur’s Gate 3 все одно матиме неймовірну живучість, хочеться вірити, що і через рік Larian теж потішать уже новою добіркою такої статистики.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2