AAA-ігри на iOS виявилися нікому не потрібні
Портування AAA-ігор на iOS стало ударом в штангу від Apple. За даними аналітиків з Appfigures, всі ігри мають катастрофічно низькі показники продажів.
Судячи з того, як часто завантажуються Assassin’s Creed Mirage, Resident Evil 4, Resident Evil Village і Death Stranding, можна зробити висновок, що всі ці ігри не принесли бажаного прибутку. І це з урахуванням того, що можливість їх встановити є лише на iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max і нафаршированих iPad.
Так завантаження пробних версій складали понад 100 тисяч ледь не в кожної гри, але це радше відбувалося з цікавості гравців до реальної оптимізації консольних ігор на смартфонах. Фактичні ж купівлі «повних версій» значно нижчі. У Resident Evil 4 їх менше ніж 20 тисяч, а в Assassin’s Creed Mirage це значення навіть не досягло 10 тисяч.
І це при тому, що у 2018 році мобільна Assassin’s Creed Rebellion показувала набагато вищі показники. За той самий період гра акумулювала майже два мільйони завантажень і принесла 981 тисячу доларів. У той час, як валовий дохід Mirage склав всього 138 тисяч.
В Apple говорять, що це не можна назвати успіхом. Однак апелюють до того, що ігри зібрали касу на основних платформах. З іншого боку компанія розуміє, що вартість мобільної гри набагато нижча за ту, яку має той же Mirage.
Навіть розуміння того, що ви можете грати Assassin’s Creed Miage на власному смартфоні ніяк не балансує з тим, що за це варто заплатити 50 доларів.
— сказав керівник відділу Insights Appfigures Ренді Нельсон
Також він додав, що користувачі пристроїв Apple, швидше за все, можуть придбати собі консолі. Вибір між тим, щоб пограти на телефоні та в розширенні 4K, у поєднанні зі звуком високої якості, — погодьтеся, очевидний.