fallback-image

Анонсовано українську горор гру Bureau of Contacts, що буде використовувати штучний інтелект-вбивцю

Якщо серед нас є поціновувачі хорошого горору, то ця новина спеціально для вас! Українська студія MiroWin анонсувала горор гру Bureau of Contacts, яка буде використовувати штучний інтелект-вбивцю.

Bureau of Contacts — це кооперативна гра-жахастик (до чотирьох осіб),  де вам доведеться протистояти привидам та паранормальному, що керуватимуться сучасною генеративною технологією штучного інтелекту. Яка ще й підлаштовуватиметься під дії гравців! Останні виступають у ролі агентів бюро паранормальних явищ, з якими їм доручено розібратися.

Розробники розповіли, що кілька місяців працювали над тим, щоб саме нейромережа визначала поведінку супротивників (привидів) на основі дій і слів гравців, і навіть вбивала їх на підставі зробленого або сказаного. Таким чином вона виступає в ролі незримого сценариста, який визначає долю гравців, перебіг і результат ігрової сесії.

Завдяки тому ж ШІ, у грі буде можливість спілкуватися з привидами голосом. А вони, своєю чергою, матимуть змогу відповідати і голосом, і відповідними діями. Та що вже там, навіть планування локацій відбувалося за допомогою нейромережі.

А ще студія вирішила, що хоче зробити максимум і навіть більше. Саме тому гра буде мати дочасний доступ.

Ми хочемо передати гру в руки гравців на середині розробки, щоб переконатися, що ми робимо найкращу гру з можливих. Це дасть змогу нашій спільноті пропонувати поліпшення та брати участь у розробці гри, щоб досягти найкращого результату.

Гра розробляється на рушії Unreal Engine 5 студією MiroWin. Команда вже не вперше стає першопроходцем у використанні різних технологічних досягненнях в ігровій індустрії Східної Європи. Розробники одними з перших починають освоювати нові технології і ця гра не стала винятком.

Вихід гри заплановано на 2025 рік, проте, як зауважили у MiroWin, остаточна дата буде залежати від того, як проєкт покаже себе в дочасному доступі. Його гравці отримають у червні 2024 року.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2