Анонсовано змагальний шутер Spectre Divide, який допомагав розробляти shroud
Студія Mountaintop, створена 70 розробниками які працювали над Apex Legends, Call of Duty, CS:GO, Halo, Overwatch і Valorant анонсувала змагальний тактичний шутер від першої особи Spectre Divide. Гра обіцяє змінити підхід гравців до стратегії, яку вони вже давно знають по іншим представникам жанру.
Spectre Divide — це мультиплеєрний шутер 3 на 3 в якому гравці можуть дублювати свої тіла та в будь-який момент перемикатися між ними. Систему можна використовувати, щоб мати другий шанс коли вас несподівано вбиває снайпер, захищати два об’єкти на різних кінцях мапи одночасно, долати непроходимі перешкоди на шляху, зближуватися з суперником не ризикуючи життям тощо. Все обмежується лише вашою фантазією.
Розробники доклали чимало зусиль, щоб зробити відчуття від кожного типу зброї різним, а стрільбу на ходу приємною і точною. Арсенал не обмежуватиметься лише вогнепальною зброєю, оскільки кожного матчу ви обиратимете унікальне обладнання від спонсорів, яке тісно переплетено з системою дуальності та різними стилями гри для його ефективного використання.
Водночас відомий стрімер та кіберспортсмен shroud консультував студію з самого початку розробки, як зробити гру кращою не тільки для звичайних, а й професійних гравців.
Розробляти Spectre Divide почали в кінці 2019 року, але перед анонсом дати релізу розробники хочуть заздалегідь перевірити її на реальних гравцях і отримати відгуки, які допоможуть покращити гру. Для ПК в Steam з 3 серпня (22:00) до 4 серпня (6:00) пройде перший стресс тест долучитися до якого зможуть гравці, які встигнуть запитати доступ на сторінці гри.