Avatar: Frontiers of Pandora не буде пов’язана з фільмами Кемерона
“Аватар” Джейса Кемерона здобув славу (і довготривалий статус найприбутковішого фільму в історії) передусім завдяки своєму візуалу, а не історії чи персонажам. Хтось узагалі зможе з ходу пригадати ім’я протагоніста — Джон, Джек, Джим… чи може Джейк?
От розробники з Ubisoft Massive теж вирішили не наступати на старі граблі ліцензованих ігор. І хоча Avatar: Frontiers of Pandora наступного року вийде десь поруч із “Аватаром 2”, гра буде цілком самостійним твором. Ба більше, навіть географічно ми побуваємо у тих частинах світу, яких нам не показали і поки не покажуть у кінофільмах.
Років 15-20 тому змога “пограти у фільм” була чимось незвичним. Ви купували гру, щоби побачити фільм вдруге, але вже в іншій формі. Коли це було напрочуд популярним явищем.
Утім, сучасні ґеймери вже хочуть більшого. Вони хочуть взаємодіяти зі своїми улюбленими персонажами та відвідувати улюблені світи, однак це не має бути сліпим повторенням уже баченого в кіно — людям потрібні нові історії та щось нове, що можна в цих світах робити.
Луїджі Пріоре, віцепрезидент Disney and Pixar Games
Тому залишається сподіватися, що Ubisoft Massive все ж зможуть не лише потішити колоритним і масштабним світом, а й подарувати своїм гравцям яскравих персонажів та захопливу історію, які виявляться не гіршими (а може і кращими) за кіношні.
Реліз Avatar: Frontiers of Pandora заплановано десь у 2022 році на ПК, PS5 та Xbox Series.