fallback-image

Автори Cyberpunk 2077 вважають, що досягли задовільної якості гри

Напевно, вам не треба розповідати якою була на релізі Cyberpunk 2077, та які історії супроводжували її вихід. Тим не менш, з тих пір розробники зі студії CD Projekt RED наполегливо працюють над патчами з виправленнями різноманітних баґів. І ось голова студії Адам Кичинський нещодавно розповів спільноті, що зараз ігротворці досягли задовільного для них рівня якості та продуктивності проекту. І їм подобаються темпи подальшої роботи над розвитком гри.

Треба зауважити, що версія гри для PlayStation 4, яка тиждень тому повернулася у продаж, досі не має стабільних 30 кадрів на секунду. Але в порівнянні з тим, що було на релізі — прогрес помітний. Так само продуктивність справді зросла й на інших платформах. Проблеми, які заважали пройти сюжетні квести, поступово зникають. Та все ж, у CDPR ще чимало роботи попереду. На гравців чекає ще багато оновлень з виправленнями недопрацювань та підвищенням швидкодії.

Не забувайте, що у вас є можливість придбати артбук “Світ гри Cyberpunk 2077” українською, завдяки якому ви дізнаєтеся більше про всесвіт проекту.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2