Автори Destiny готують перезапуск Marathon. Sony залишиться за бортом
Ще у 1994, за 7 років до виходу Halo, студія Bungie випустила шутер Marathon, який був свого роду альтернативою DOOM для власників комп’ютерів від Apple. Стрілянка користувалася неабияким успіхом, отримала два дещо гірших продовження, а потім розробники закинули її на користь перспективніших проєктів. Утім, усе скидається на те, що Bungie готує для Marathon грандіозне повернення.
За інформацією інсайдера Тома Гендерсона, студія зараз працює над певним ігровим прототипом. Це PvPvE-шутер від першої особи, у якому одному гравцю (або групі з трьох людей) доведеться виконувати визначені місії на великій мапі, після чого успішно евакуюватися з локації. Але на відміну від основних конкурентів, Marathon буде вирізняти науково-фантастичний сетинг (занедбана іншопланетна колонія, де залишки людей використують спеціальних кіборгів-“бігунів” для збору ресурсів та цінної здобичі) й активна підтримка з боку Bungie, які вже відточили до блиску модель сезонного контенту для Destiny 2.
Слова Гендерсона підтвердив і Джефф Ґрабб, заодно додавши, що перезапуск Marathon — це і є та сама гра, яку в Bungie замовила китайська компанія NetEase за 100 млн доларів. Угоду було підписано ще в 2018 році, тож Sony, яка придбала студію Bungie за 3,6 млрд доларів США, не отримає нічого з прибутків Marathon.
До слова, також у 2018 році Bungie зареєструвала торгову марку Matter. І хоча існує велика ймовірність, що Matter i Marathon — одна й та ж гра, певні вже відомі подробиці вказують, що це таки різні проєкти. До прикладу, у розмовах про Matter працівники Bungie наголошували, що гра буде винятково PvP і м’яко натякали, що хотіли би зробити її в стилі геройських шутерів із конкретними колоритними персонажами.
У 2019 році голова Bungie Піт Парсонс заявив, що нову гру від студії можна буде побачити до кінця 2025 року. Там і побачимо, який із двох нових шутерів Bungie дістанеться до релізу першим.
Автор: Олексій Куликівський