fallback-image

Автори прийдешньої Humankind відмовилися від Denuvo

У нинішні часи антипіратський захист у відеоіграх — вимушена міра. Розробники намагаються за допомогою нього врятувати продажі своїх проектів. Зараз найефективнішою системою є Denuvo. Але, як ви можете знати, її застосування викликає проблеми зі швидкодією у різних іграх. Зокрема, подібне донедавна спостерігалося у Resident Evil Village (наш огляд).

Саме через подібні проблеми від Denuvo нещодавно відмовилися ігротворці зі студії Amplitude Studios. Вони мали застосувати цю DRM у прийдешній Humankind, щоб 4 роки їхньої роботи не почали качати з торрентів у день виходу. Але під час закритого бета-тестування розробники виявили, що система захисту істотно впливає на кількість кадрів на секунду, і тому прийняли остаточне рішення відмовитися від неї. Адже для оптимізації потрібен час, але реліз вже на носі.

Вихід Humankind заплановано на 17 серпня для ПК та Google Stadia. Передзамовлення проекту вже доступне, і ми будемо надзвичайно вдячні вам, якщо ви оформите його у Epic Games Store, використовуючи наше посилання.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2