Баґи Cyberpunk 2077 вбили мультиплеєр
Однією з найочікуваніших функцій Cyberpunk 2077 до та після релізу був мультиплеєрний режим, який дав би гравцям можливість досліджувати Найт Сіті разом. На жаль, минулого року, під час розмови з інвесторами, CD Projekt Red офіційно заявили, що мультиплеєрного режиму все ж таки не буде.
Тоді Адам Кіцінський, президент та один з виконавчих директорів CD Projekt Red, розповів, що компанія має на меті додати онлайн у всі свої франшизи у майбутньому, й на той момент компанія працювала над онлайн технологією, яку пізніше могли б легко додавати у всі свої майбутні ігри.
Тепер ж стало відомо, чому обіцяний мультиплеєрний режим так і не з’явився у Cyberpunk 2077. В інтерв’ю для Eurogamer, наративний директор нової гри по The Witcher, Філіп Вебер, підтвердив те, про що всі й так здогадувалися — баґи Cyberpunk 2077 змусили розробників перекинути всі сили на те, аби виправити їх, через що роботу над новими функціями й режимами зупинили.
Нам справді треба було виставити правильні пріоритети для Cyberpunk, і головним пріоритетом стало те, аби гравці отримали найкращий досвід у синглплеєрі. Звичайно, це означало, що інші команди теж мали перекинути свої сили на покращення гри, через що інші проєкти повинні були покинути. З Cyberpunk ми хотіли робити багато речей одночасно, але нам потрібно було сфокусуватися й сказати: «Що є найголовнішим? Давайте зробимо це якомога краще»
— розповів Філіп
Нагадуємо, що Cyberpunk 2077 у 2023 році отримає своє перше й єдинне доповнення — Phantom Liberty. Крім того, CD Projekt Red також підтвердили, що компанія працює над повноційним сиквелом Cyberpunk 2077 та ще багатьма проєктами. Хто знає, можливо у одному з цих проєктів ми й побачимо ту саму онлайн технологію, про яку розповідав Адам Кіцінський?