«Більш похмура та лінійна» — Свіжі деталі Assassin’s Creed Hexe
Видання Insider Gaming поділилося подробицями щодо Assassin’s Creed Hexe, частини у сетингу Європи 16 століття, яка вийде після цьогорічної Assassin’s Creed Red в антуражі феодальної Японії.
Гра знаходиться на ранній стадії розробки, планується до виходу в 2026 році та стане частиною платформи Infinity, що збере усі минулі і прийдешні ігри серії в одному місці. Ігролад буде набагато лінійнішим, ніж у останніх частинах Assassin’s Creed, та більше віддаватиме витоками серії. У той же час сетинг обіцяють доволі похмурий. Також гра матиме систему страху, на кшталт тієї, яка була у доповненні Jack The Ripper із Assassin’s Creed Syndicate, проте точних подробиць як вона працюватиме надано не було.
Вибору персонажа не буде, а головною героїнею стане відьма Ельза із магічними здібностями. Згадується її перевтілення у кота, яким можна відволікти солдат. Оскільки події відбуваються у Європі 16 столітт, то інквізиція намагається позбутися від відьми усіма доступними способами. Дизайн ворогів дуже схожий як на прикладеній до матеріалу картинці.
Геймдизайнер Марк-Алексіс Коте із Ubisoft Quebec, студії що замається розробкою Hexe, у 2022 році в інтерв’ю IGN говорив, що не кожна гра повинна бути на 150+ годин, а краще виділити більше часу на якісне відображення сетингу та внести різноманітності у місця, які гравець відвідуватиме.