Більшість розробників вважає, що ігрова індустрія у скрутному становищі
В травні цього року платформа Game Developer Collective опитала 600 різноманітних розробників стосовно стану ігрової індустрії та її майбутніх перспектив, результати опитування виявились невтішними.
Одразу 59% розробників зійшлися на думці, що зараз ігрова індустрія у скрутному становищі через численні звільнення, закриття студій, скасування ігор і фінансові труднощі. При цьому 21% бачить поточний стан індустрії як дуже поганий, 38% думає, що він просто поганий, 26% залишилися нейтральними і 13% оцінили його як гарний.
Також 49% опитаних у сумнівах, що стан ігрової індустрії покращиться в наступні 6 місяців, 25% навпаки, очікують поліпшень, а 19% думає лише про додаткові погіршення у майбутньому.
Головними причинами 61% девелоперів визначили завищені очікування зі сторони інвесторів, одразу 58% обрали неефективний менеджмент. Серед інших факторів: роздуті бюджети (41%), конкуренція з іншими іграми (22%) та сторонніми медіа (10%), завищені маркетингові витрати (21%), нестача унікальних ідей (13%) і недостатній попит серед гравців (2%).
Наостанок, 48% штатних розробників не досягли запланованих фінансових показників, 40% вважають, що досягли лише межі беззбитковості, а 13% перевищили поставлені цілі.