fallback-image

Бонні й Клайд грабують Вайс-Сіті — нові подробиці GTA VI

Працівники Rockstar анонімно розповіли виданню Bloomberg про покращення умов праці в студії та хід розробки довгоочікуваної Grand Theft Auto VI.

Як і передбачала спільнота, основною місциною гри стане Вайс-Сіті, змальоване з Маямі, та околиці міста. Ігровий світ буде найбільшим у серії і значно насиченішим. Зокрема, кількість локацій із детальним інтер’єром, в які можна буде заходити не лише під час сюжетних завдань, буде більшою, ніж в усіх попередніх частинах.  До всього, розробники планують його поступово розширювати після релізу, додаючи нові активності, локації та цілі міста — і не лише в нову версію GTA Online, а й самітний режим.

А от чутки про мінімум трьох протагоністів не справдилися. За інформацією від розробників, головних героїв буде двоє — чоловік і жінка латиноамериканського походження, дует грабіжників, натхненний Бонні й Клайдом. Власне, це буде перша протагоністка в історії Rockstar.

А ще GTA VI втратить свою звичну гострозубість і сатиру в бік Америки, зменшивши кількість жартів про всі можливі групи населення, які можуть на щось образитися. Ех…

Загалом розробники дуже оптимістично налаштовані стосовно гри, бо корпоративна культура в Rockstar змінилася на краще. “Статева” різниця в зарплатні зменшилася, працівники вже не страждають від понаднормових робіт (які після релізу RDR 2 стали об’єктом досить важливого для ігрової індустрії скандалу), збільшилася кількість продюсерів задля кращої організації роботи.

Щоправда, є й мінуси — темп розробки помітно сповільнився. Звісно, часом це буває через погану комунікацію та надмір “господинь у домі”, де продюсери не можуть вирішити, за ким буде останнє слово. Але основна причина — якраз-таки відсутність отих понаднормових. За іронією, кілька дизайнерів нещодавно звільнилися з единбурзького підрозділу Rockstar, бо їх дістала відсутність суттєвого прогресу в створенні GTA VI.

Тому гравцям і видавцям слід набратися терпіння, бо за попередньою інформацією до релізу GTA VI лишилося щонайменше 2 роки.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2