Боси Take-Two отримають 72 млн $ завдяки мікроплатежам у GTA Online

Боси Take-Two отримають 72 млн $ завдяки мікроплатежам у GTA Online

Геймери постійно нарікають на засилля мікроплатежів у сучасних іграх, але насправді щороку несуть видавцям ігросервісів усе більше й більше грошей. Бо інакше як би видавництво Take-Two Interactive (GTA, Borderlands і NBA 2K) заплатило генеральному директору Штраусу Зельнику і президенту Карлу Слатоффу 72 350 718 доларів на двох (як готівкою, так і у вигляді акцій). Ці цифри стали доступними після оприлюднення щорічного звіту акціонерам. Для порівняння, у минулому році сума виплати була вдвічі меншою і становила всього 30 040 000 доларів.

Цей фінансовий рік був визначним для компанії Take-Two. Ми досягли обсягу прибутків від продажів у розмірі 5,28 млрд доларів, що відображає нашу здатність створювати, просувати й поширювати розважальну продукцію найвищої якості. Наші досягнення символізують професіоналізм, пристрасть і безкомпромісну вимогливість наших колег до якості продукту.

вступне слово у листі

Різні компанії досить часто мають практику нарахування топ-менеджерам відсотків від «постійних споживчих витрат», які включають мікротранзакції та бойові перепустки, щоб стимулювати їх до більш плідної праці. Проте, коли ми говоримо про заробіток такої корпорації, як Take-Two Interactive, то компенсації сягають величезних розмірів.

Тому можемо припустити, що у найближчому майбутньому кількість внутрішньоігрового непотрібу за реальні гроші стане ще більшою, адже босам компаній не вигідно робити проєкти, у яких гравці платять тільки за придбання гри. Унікальні речі, скіли, навички і різні цікавинки, які не входять до фул-прайсу за видання гри, будуть нас переслідувати ще довго.

А як ви ставитеся до внутрішньоігрових придбань? Ігноруєте їх, чи навпаки, отримуєте насолоду від додаткових прикрас?

 

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2