Bungie звільнить 17% працівників і втратить автономію в складі PlayStation Studios
Після релізу успішного доповнення The Final Shape для Destiny 2 здавалося, що Bungie більше не загрожує втрата творчої незалежності та звільнення співробітників. Однак сьогодні нам повідомили про скорочення 220 звичайних працівників та управлінців на високих посадах (17% від усього складу), а загалом менше ніж за рік студія скоротила близько 300 розробників (25% штату).
У заяві йдеться, що компанія до останнього намагалася пом’якшити наслідки, але рішення переорієнтувати бізнес для більш ефективної роботи в сучасних економічних умовах виявилося необхідним для їх життєздатності.
Реструктуризація й відмова від розробки численної кількості нових ігор усередині Bungie допоможе сконцентруватися лише на Destiny та Marathon, уникнути майбутніх звільнень і більш ефективно використовувати наявний бюджет. Занадто амбітні плани у минулому, промах в якості Destiny 2: Lightfall і розробка одразу кількох цілковито нових ігор старшими лідерами Destiny 2 стали причною того, що деякий час студія навіть працювала в мінус.
Водночас Bungie поглиблює інтеграцію з Sony Interactive Entertainment: близько 155 її співробітників перейдуть працювати в Sony, а 75 працівників — у нову студію під керівництвом PlayStation, в якій розроблятимуть одну з цих абсолютно нових ігор, а саме екшн у науково-фантастичному всесвіті (не плутати з перезапуском Marathon). Співпраця з Sony дозволить більш ефективно розпоряджатися бюджетом і не втратити роботу цим працівникам.
Наразі в Bungie працює понад 850 людей.