Capcom вибачилася за технічні недопрацювання в Dragon’s Dogma 2
Безліч гравців із нетерпінням очікували на вихід Dragon’s Dogma 2, яка стараннями маркетологів із Capcom, стала однією з найочікуваніших ігор року. Проте, як тільки вони змогли доторкнутися до гри, їх просто переповнило обурення, що вилилось у шквал критики. Наразі гра має лише 39% позитивних відгуків у Steam.
Найбільше на враження вплинули погана оптимізація на ПК та просідання частоти кадрів і мікрофрізи, що спостерігаються навіть на топовому залізі. Та додаткову роль зіграла присутність мікротранзакцій, про які раніше не було повідомлено.
Гра жахливо оптимізована, навіть на мінімалках просадки до 40 фпс, не кажучи вже про мікротранзакції. до сраки такий шмат ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, це востаннє, коли я в них щось купую
Такі агресивні мікротранзакції, особливо в однокористувацьких іграх, повинні бути клеймовані! Не залишаймося байдужими до подібних практик, тому що не встигнемо помітити, що доведеться платити не тільки за бустери, але й за те, щоб взагалі грати в гру! Давайте також не ігнорувати той факт, що Capcom приховувала цей магазин до моменту запуску навіть від рецензентів!
Насправді ж реакція гравців по меншій мірі дивна. Перелік можливих до купівлі за реальні гроші бустерів та опціональних покращувалок у Dragon’s Dogma 2 порівняно типовий для ігор компанії. Такий траплявся і в ремейку Resident Evil 4, і в уже доволі давній Yakuza 6: The Song of Life. Усі позиції переліку повністю опціональні та покликані спрощувати знайомство з грою тим, хто бажає прогресувати трохи скорше. Тому їх і не показували пресі під час дорелізного доступу, бо весь ігровий контент доступний й без того. Тільки от щоб отримати все це у гру треба грати. З незвичного можна виділити хіба необхідність заплатити за зміну зовнішності вашого персонажа, яку пояснюють умовностями реалізації тутешньої системи Пішаків, яка це все ускладнює.
Capcom досить швидко відреагувала на заявлену критику і вже виклала допис із вибаченням, де компанія обіцяє виправити критичні проблеми пов’язані зі збоями та підвисаннями, підтягнути оптимізацію і продуктивність. Просідання кадрів вони пов’язують із тим, що для кожного персонажа обчислюється вплив його фізичної присутності в окремих областях, тому коли протагоніста оточує багато інших модельок, навантаження на ЦП стрімко зростає. Ну, хоча б не сказали, що то комп’ютери у гравців занадто слабкі.
Також у майбутньому, гравці, які придбали Steam-версію Dragon’s Dogma 2, зможуть перезапустити гру і почати свою подорож спочатку. Змінювати чи прибирати мікротранзакції у їхніх планах немає.
Нагадуємо, як відгукнулися про гру критики, ви можете прочитати тут.