Destiny 2 отримуватиме вдвічі більше розширень і безкоштовного контенту, а нова історія стане нелінійною
Розробники Destiny 2 оголосили, що починається нова глава в історії гри, ця фраза стосується не лише сюжетної лінії, а й нової моделі підтримки контентом, яка замінить минулу, з великими платними доповненнями. Тепер замість одного глобального розширення на рік Bungie випускатиме одразу два, але меншого масштабу, і кожні три місяці підтримуватиме гру безкоштовними оновленнями з купою нового контенту.
Спершу літом 2025 вийде платне розширення середнього розміру Codenamed: Apollo, а також два контенті оновлення: літом того ж року випустять Codenamed: Arsenal, а восени — Codenamed: Surge. Вже зимою 2025 очікується друге розширення Codenamed: Behemoth і теж два контенті оновлення: перше вийде взимку 2025, а друге — весною 2026.
В оновленнях з’являтимуться нові активності, винагороди, можливості, щотижневі події та зміни в балансі. Водночас розробники планують переглянути доступність, виклики і систему спорядження, щоб усунути основний бар’єр для новачків.
Дорожня карта та плани можуть змінюватися, але студія тепер частіше виходитиме на зв’язок з гравцями, щоб ділитися результатами своєї роботи та покрщувати Destiny 2 на основі відгуків аудиторії.
Нова сюжетна арка в Codenamed: Apollo базуватиметься на одній ключовій темі, як було зі світлом й темрявою свого часу, у ній з’явиться багато нових персонажів, фракцій та кліфгенгерів, а історія розвиватиметься нелінійно, з акцентом на виборах гравця. Сюжет планують розвивати протягом багатьох наступних років, а більше подробиць розкриють згодом.
Поки можете переглянути кілька тематичних артів викладених розробниками.