fallback-image

Digital Foundry: «PlayStation 5 Pro не матиме значних покращень»

Фахівці Digital Foundry провели годинний подкаст, у якому поділилися думками стосовно PlayStation 5 Pro, яка, за інформацією Insider Gaming, повинна вийти у кінці цього року. Висновки вийшли песимістичними для гравців, які хотіли б отримати значний приріст потужності за підвищену ціну.

Якщо характеристики консолі будуть такі, як описали Insider Gaming, то ахіллесовою п’ятою стане потужність не відеоприскорювача, а процесора. Більшість сучасних ігор вимогливі саме до нього, що доводять Cities Skylines 2 чи майбутня Dragon’s Dogma 2. У гіпотетичній GTA VI не варто очікувати кращу продуктивність на новому залізі якраз через мізерний 10% приріст потужності процесора.

Цікавість до PlayStation 5 Pro може зовсім зникнути, якщо ціна покращеної ревізії починатиметься від 600 доларів за версію без дисководу. З цього витікає, що навряд чи хтось захоче займатися додатковою роботою по оптимізації гри заради мізерного відсотку ринку, що вже трапилося на прикладі PlayStation 4 Pro (продажі якої склали трохи більше 10% усього накладу консолі).

Серед невеликої кількості переваг Digital Foundry відмітили, що в іграх, які мали розблоковану частоту кадрів, можна очікувати незначних покращень продуктивності, а оновлена конструкція зменшить нагрів центрального процесора й відеоприскорювача. Також технологія апскейлінгу PSSR від Sony, аналог DLSS чи FSR, може стати у нагоді, якщо буде працювати на рівні системи у всіх іграх, а не тільки тих, які узгодили окремо з внутрішніми студіями чи партнерами.

Настільки слабка аргументація існування PlayStation 5 Pro може пояснюватися довгою розробкою консолі та зміною вимогливості до заліза сучасних ігор. На момент ухвалення ідеї ніхто не очікував, що головним конкурентом PlayStation 5 Pro буде PlayStation 4, перехід з якої дуже затягнувся. Лише у грудні 2023 компанія твердо сказала, що перестає підтримувати минуле покоління сучасними іграми від власних студій та сконцентрується винятково на консолях сімейства PlayStation 5.

Хоч зараз PlayStation 5 і є найкращою консоллю за темпами продажів серед Xbox та Switch, справи в самого ігрового підрозділу Sony останнім часом йдуть не найкращим чином. Це пов’язано із затягнутим перехідним етапом між PlayStation 4 та PlayStation 5, невиправданими очікуваннями на шолом віртуальної реальності PSVR2, виробництво якого нещодавно зупинили через надзвичайно малі продажі.

Крім цього, велика ставка на розробку ігросервісів зіграла зі Sony злий жарт. Більшість із них було скасовано, а ресурси студій і бюджети було витрачені даремно, через що президент Sony Group Хірокі Тотокі заздалегідь попередив інвесторів про відсутність нових ігор за топ брендами до кінця квітня 2025 року.

У свою чергу Microsoft, за чутками, не планує створювати більш потужну ревізію Xbox Series X на кшталт Xbox One X, а обмежиться мінорним оновленням з округлим дизайном, відсутністю дисководу та подвоєною пам’яттю до 2 теребайт за ту ж ціну, яку коштує консоль зараз. Подібна ревізія, як і PlayStation 5 Pro, очікується цього року.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2