Джейсон Шраєр випадково зрадив відомого інсайдера
Інсайдер Pyoro був гарно відомим у колах Nintendo, оскільки завжди ділився достовірною інформацією стосовно анонсів компанії на презентаціях Nintendo Direct та Indie World. Його акаунт в X налічував понад 100 тисяч підписників, однак через необачність він дав інтерв’ю Джейсону Шраєру з Bloomberg, який злив основні тези з нього, чого сам інсайдер не очікував.
Якщо спочатку в спільноті вважали, що Pyoro бере інформацію з бекенду сайту Nintendo, куди компанія завчасно завантажує сторінки з прийдешніми іграми, то виявилося що це не так, оскільки в нього був інший інформатор, який працював у японському офісі компанії. Пізніше він розповів, що не очікував включення своїх відповідей у статтю, однак пан Шраєр поділився скріншотом переписки, де окремо перепитав Pyoro, чи потрібен додатковий контекст його відповідям.
Зараз Pyoro закрив свій акаунт та видалив майже всі пости. Вірогідно, що він і міг бути тим самим співробітником Nintendo, який і працював з трейлерами до останніх Nintendo Direct. Оскільки раніше під час опитування випадково зливав своє місцезнаходження, що було в тому ж районі Токіо, де знаходиться головний офіс Nintendo.
Також на початку червня скрилося, що деякі співробітники YouTube продають інформацію з усім вмістом ігрових презентацій Nintendo, PlayStation та Xbox третім обличчям, через що ми й бачимо численні витоки від різноманітних інсайдерів за декілька днів до їх початку. Том Гендерсон повідомив, що отримав точні списки з анонсами травневої State of Play від чотирьох різноманітних джерел за 18 годин до початку презентації.
В керівництві YouTube не вважають проблему занадто важливою, щоб вирішувати її, тому компаніям залишається лише два варіанти: продовжувати працювати у тому ж руслі або не завантажувати трейлери завчасно, що теж проблема, оскільки обробка відео з 360p до кращої якості займає багато часу, а під час анонсів їм потрібно якомога швидше викласти матеріал, розіслати його маркетинговим партнерам, творцям контенту, пресі тощо.