Джордж Р.Р. Мартін: «Elden Ring — це продовження Dark Souls»
Однією з рекламних принад Elden Ring був письменник Джордж Р.Р. Мартін, автор “Пісні Льоду й Полум’я”, який начебто брав активну участь у розробці гри. Довгий час ступінь його співучасті залишався невідомим. Однак цього тижня на врученні йому звання почесного доктора Медільської школи журналістики Мартін дав невеличке інтерв’ю одному чиказькому телеканалу. Звісно, в основному його розпитували про студентські роки та “Гру Престолів”, розповів трохи і про роботу над Elden Ring.
Робота над грою суттєво відрізняється від написання книг. Я сам хоч і не затятий ґеймер, але трохи грав у відеоігри. Ця річ називається Elden Ring. Це продовження японської гри під назвою Dark Souls, яка вийшла кілька років тому.
З одного боку, це схоже на спрощену версію для телевізійників, але разом із тим нещодавній трейлер гри все ж дав спільноті зрозуміти, що Elden Ring і Dark Souls споріднюють не лише розробники та рушій.
Також Мартін повідомив, що свою частку роботи над грою закінчив ще кілька років тому і відтоді практично не контактував із розробниками. Лише зрідка вони йому показували нових монстрів, закінчені версії персонажів абощо.
І якщо ви гадали, що Дж.Р.Р. Мартін писав, що аж гай шумів, то вгамуйтеся, нічого подібного. Мартін зізнався, що він лише допомагав продумати ігровий світ та вигадав передісторію кількох персонажів. Зате масштаб і деталізованість світотворення Elden Ring Мартін сміливо порівняв із “Володарем Перснів” Толкіна, циклом про Конана від Р. Говарда і “Основою” Азімова.
Сам Мартін уже не може дочекатися виходу гри, щоби подивитися на втілення своїх вигадок. На щастя, чекати залишилося не надто довго — Elden Ring, нагадуємо, вийде 21 січня 2022 року.