Для Cyberpunk 2077 оновили технології згладжувань DLLS, XeSS й додали підтримку FSR 3.0

Для Cyberpunk 2077 оновили технології згладжувань DLLS, XeSS й додали підтримку FSR 3.0

Компанія CD Projekt RED випустила новий патч 2.13 для ПК версії Cyberpunk 2077, який здебільшого сконцентрований на технологіях згладжувань, але також привносить й інші покращення.

Першочергово, розробники додали підтримку AMD FidelityFX Super Resolution 3 з генерацією кадрів, оновили Intel Xe Super Sampling 1.3 та DLSS, який тепер можна увімкнути одночасно з DLAA для кращої реконструкції променів.

Також в грі з’явилась нова вкладка з утилітами, в якій ви знайдете режим для жорсткого диска, гібридний режим використання центрального процесора і багатопоточний режим для процесорів AMD. Були внесені невеликі покращення стабільності та графічні поліпшення.

Всі згадані зміни доступні тільки для ПК версії Cyberpunk 2077, однак крос-прогресія з консолями продовжить працювати в штатному режимі.

Нагадаємо, що успішне доповнення Phantom Liberty для Cyberpunk 2077 збільшило доходи CD Projekt RED на 90%. Однак наразі активну підтримку гри припинили, щоб сконцентруватися на розробці The Witcher 4.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2