fallback-image

Для м’язів Арнольда Шварценеґґера у Mortal Kombat 1 розробили особливу механіку

Скільки б не було років Арнольду Шварценеґґеру, його м’язи продовжують надихати і водночас створювати нові технічно-інженерні задачі (так, вже не вперше). Одна така виникла у NetherRealm Studios, які додали Конана-Варвара у виконанні Шварценеґґера (який цього разу, на відміну від Mortal Kombat 11, озвучив свою роль, а не лише дав згоду на використання зовнішності) у DLC Khaos Reigns для Mortal Kombat 1.

Для того щоб досконально повторити рухи Шварценеґґера з класичних фентезі-фільмів за романами Роберта Говарда розробникам довелось не лише дослідити фільми покадрово, а й розробити нову механінку, згідно якої такі м’язи будуть рухатись.

Звісно, не втримались вони і від цікавих великодок щодо цього персонажа, одну з яких вже знайшли. Якщо на переможному екрані Конана після Brutality зажати “вниз”, то Конан порухає своїми пекторальними м’язами.

Цей рух був “візитівкою” Шварценеґґера ще з часів бодібілдинґу і вперше був продемонстрований ним на екрані у дебютному фільмі “Геркулес в Нью-Йорку” (Hercules in New York).

Схожі новини

fallback-image

Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 виступили на Всесвітньому економічному форумі в Давосі

fallback-image

Sony відмовилась від прив’язки до PSN в своїх іграх на ПК

fallback-image

Дилогія класичних Dino Crisis вийшла на ПК в GOG

fallback-image

ЄС планує заборонити продаж PlayStation i Xbox до РФ