EA настільки хотіла гру по «Зоряних війнах», що скасувала переосмислення серії Plants vs. Zombies
IGN опублікували концепт-арти та ранні ігрові скріншоти скасованої гри у всесвіті Plants vs. Zombies, котра повинна була задати новий вектор для серії та привернути увагу нової аудиторії до франшизи.
Сюжет Project Hot Tub (кодова назва гри) був про двох підлітків, які, у результаті експерименту з рослинами та зомбі, потрапили у минуле, звідки, минуючи різні історичні епохи, повинні були повернутися у наші дні. Схожа фабула була й у мобільній Plants vs. Zombies 2, але, судячи з усього, розробників це особливо не бентежило.
За жанром гра була пригодою від третьої особи, а її ґеймплей активно використовував різні рослини — Соняшник освітлював темні локації, Горохостріл можна було застосовувати у якості глайдера та кулемета, а Мухоловка виконувала роль гака-кішки. Відомо, що PopCap шукали натхнення у Ratchet & Clank та Uncharted.
Розробка гри почалася у 2015 році та йшла доволі розмірено: без кранчів, за чітким планом та з активним видимим прогресом. Ніхто у студії не сумнівався, що вона обов’язково вийде на PC, PS4 та Xbox One до кінця 2017 року.
Для свого проєкту, PopCap навіть замовили короткометражку у дусі Pixar, однак Electronic Arts зненацька вирішили, що Visceral Games не вистачає людей для розробки її гри за «Зоряними Війнами». Тому EA вирішила перенести розробників із PopCap на проєкт від авторів Dead Space, а свіжий погляд на серію Plants vs. Zombies в кінці кінців просто скасували.
Зрештою, гру за «Зоряними Війнами» теж скасували, а студію Visceral Games закрили. На відміну від PopCap, яка і далі існує, та вже скоро збирається випустити Plants vs. Zombies 3. Ось така прикра історія про невдалий менеджмент з боку великого видавництва.
Автор: Олексій Куликівський