EA натякнули на розробку ремейку Dead Space 2
Журналісти з VGC вже встигли пограти в оновлений Dead Space та поставити декілька запитань розробникам ремейку з Motive Studio.
Dead Space виходить 27 січня 2023 року на ПК, PS5 та Xbox Series X|S. Тоді як реліз The Callisto Protocol, дуже схожого горрору в науково-фантастичному сетингу від автора оригінальної Dead Space запланований 2 грудня. Розробники з Motive Studio вважають таке мале вікно між такими духовно подібними проєктами дотепним збігом та бажають успіху Ґлену Скофілду з його новою грою.
Як відомо, за весь час вдалося продати лише трохи більше одного мільйона копій Dead Space (2008). На думку Романа Кампоса-Оріоли, креативного директора ремейку, оригінальна гра просто випередила свій час та вийшла тоді, коли survival horror був нішевим жанром. Але зараз ми перебуваємо в золотій ері горрорів — за останній час ми застали тріумфальне переосмислення серії Resident Evil, шалений успіх дилогії The Last of Us і серіалу “Дивні Дива” тощо. І хоча два останніх не є чистокровними представниками жанру жахів, вони багато з нього взяли. Тож зараз найліпший момент для повернення Dead Space.
Багато хто сперечається, які проекти можна називати ремастерами, а які — ремейками. У EA Motive вважають, що виконали достатньо роботи, щоби їхню гру можна було назвати повноцінним ремейком (наводячи у приклад ремастер Mass Effect: Legendary Edition, де не було кардинальних змін). Графіку у Dead Space (2023) довели до сучасних стандартів, а в ґеймплей внесли необхідні поправки для підсилення вражень гравця.
Нещодавно Motive Studios офіційно анонсували, що вони працюють над повноцінною грою про Залізну Людину. У студії зараз в пріоритеті саме проєкт за ліцензією Marvel, але на питання про можливу розробку ремейку Dead Space 2 Роман пожартував, що якщо щось скаже, то PR-голова компанії його “вб’є”.
Сподіваємося, що оновленому Dead Space вдастся добре продатися і натяк на ремейк сиквелу переросте в повноцінну гру.
Автор: Олексій Куликівський