fallback-image

EA розділяє свої студії на 2 окремі організації

Ендрю Вілсон, виконавчий директор Electronic Arts, оголосив нову стратегію розвитку компанії. Відтепер усі студії, які належать ЕА, буде розділено на дві окремих організації, підконтрольні безпосередньо самому Вілсону — EA Entertainment та EA Sports, що надасть розробникам більшу творчу свободу, а окрема фінансова звітність має заохотити швидше прийняття рішень і покращення маркетингових стратегій.

Вінс Зампелла отримав підвищення — тепер він керуватиме не лише Respawn, а всіма додатковими студіями EA Entertainment, залученими у створення серії Battlefield, та ігор за ліцензією Star Wars. Саманта Раян продовжить наглядати за ключовими франшизами ЕА й сингловими іграми, Джефф Карп продовжить керувати мобільним підрозділом. Тим часом в EA Sports було призначено нового президента (Кем Вебер) і керівника відділу ігросервісів (Девід Тілсон), тоді як чимало керівних кадрів покинули компанію за власним бажанням.

Загалом же такий поділ виглядає цілком виправдано, бо за останні роки ЕА дійсно виросла в плані якості своїх синглових ігор, Respawn завдяки Fallen Order стала одним із найкозирніших ліцензіатів Star Wars, вибивши собі право аж на кілька нових ігор, FIFA тепер матиме нову назву, а співпраця з Codemasters зробила гонкову серію F1 однією з ключових ігор у спортивному портфоліо EA. Контролювати все це разом з однієї упряжки дійсно могло виявитися складно. Плюс згадана вище окрема фінансова звітність фактично є підвищенням фінансової відповідальності окремих студій — керівники ЕА, по суті, відвертим текстом кажуть, що не хочуть сценаріїв, коли прибутковість FIFA однієї гри витягує слабкі продажі кількох інших. Тепер кожен сам за себе, і студіям доведеться активніше брати участь у просуванні своїх ігор, бо в разі провалу Вілсон і компанія церемонитися з ними не стануть.

Що ж, побачимо, як ця нова стратегія себе виправдає, але хочеться вкотре нагадати, що її реальні плоди ми побачимо не раніше, ніж за 3-5 років. Тобто на розробку нових Dragon Age, Mass Effect i Battlefield ця реструктуризація вже навряд чи вплине, і треба бути готовими до будь-чого. Навіть до повторення історії з Anthem.

Схожі новини

fallback-image

Blizzard випустила Warcraft 1+2: Remastered з великим оновленням до Warcraft 3: Reforged

fallback-image

Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo

fallback-image

GOG почне самостійно покращувати старі ігри для сучасних систем

fallback-image

Valve розуміє розробників, які відмовляються від підтримки Steam Deck через античіти