fallback-image

Екскерівник Blizzard вважає, що гравцям варто залишати чайові розробникам

Майк Ібарра, експрезидент Blizzard, вважає, що гравцям варто надати можливість залишити чайові розробникам після проходження гри.

У соцмережі X екскерівник написав таке:

Коли я проходжу гру, то подеколи залишаюся в захваті від того, наскільки прекрасний досвід це був. Подеколи навіть з’являються такі думки після завершення забавок: “От би дати творцям 10 чи 20 дол. чайових, адже мій досвід коштував більше, ніж 70$”

Ібарра розповідає, що для нього такими іграми були щонайменше Horizon Zero Dawn (огляд), God of War, Red Dead Redemption, Baldur’s Gate 3 та Elden Ring. Він зауважив, що «багато кому може не сподобатися ця ідея», але екочільник Blizzard вбачає у цьому можливість надати фідбек та віддячити за улюблені ігри.

I've thought about this idea for a while, as a player, since I've been diving into single player games lately.

When I beat a game, there are some that just leave me in awe of how amazing the experience was. At the end of the game, I've often thought "I wish I could give these…

— Mike Ybarra (@Qwik) April 11, 2024

Незалежні розробники вже давно для цієї мети використовують подібні до Patreon сервіси, а на itch.io під час завантаження безкоштовних ігор можна не лише обрати власну ціну, а й додатково надіслати «чайові розробнику».

Але чи доречний такий підхід для проєктів з великим бюджетом? Ми вже маємо різноманітні косметичні DLC та мікротранзакції, що в теорії мали б підтримувати улюблені проєкти та їх творців. Окрім того, після проходження гри можна просто придбати копію гри другу, щоб віддячити студії.

Тим не менш, були й негативні реакції на цю ідею. Один користувач y X написав таке: «Може треба перестати вимагати від споживачів, а просто більше платити розробникам?». Інший користувач теж не мав ентузіазму до цього задуму і натомість висловився, що «за деякі ігри після проходження хочеться повернути кошти».

А як ви ставитеся до того, щоб залишати чайові творцям ігор?

Схожі новини

Nintendo DS популярніша за PS5 серед молоді

Nintendo DS популярніша за PS5 серед молоді

Шінджі Мікамі, творець Resident Evil, більше не хоче розробляти горори

Шінджі Мікамі, творець Resident Evil, більше не хоче розробляти горори

fallback-image

Пориньте у світ готики та магії разом із українською візуальною новелою Argumentum ad Culpam

Прибутки Xbox ростуть, попри невтішні продажі консолей

Прибутки Xbox ростуть, попри невтішні продажі консолей