Індустрія
Емуляція Bloodborne на ПК вже відповідає вимогам ремастера, вважають Digital Foundry
Лишень за півроку ентузіаст настільки покращив власний емулятор PlayStation 4 під назвою shadPS4, що довгоочікувана мрія гравців на ПК доторкнутися до величної Bloodborne стала реальністью.
Технічні гуру Digital Foundry проаналізували роботу гри і прийшли до наступних висновків:
- наразі Bloodborne повністю проходиться від початку до кінця і позбавлена жодних крашів;
- серед модифікацій на покращення присутні 60 кадрів на секунду, текстури вищої якості, нове освітлення, підтримка сучасного згладжування та багато іншого;
- дуже рідко можна спостерігати статтери чи зниження FPS через компіляцію шейдерів, які не критично впливають на загальний досвід;
- модифікації на високе розширення чи розблоковану кадрову частоту часто приводять до крашів, з іншими модами такого немає;
- з кожним оновленням робота емулятора вагомо покращується.
Автор додав, що не очікував подібних результатів і просто впевнений, якби Sony впровадила бодай половину згаданих нововведень у Bloodborne Remastered, то результат вже перевищив очікування шанувальників.
Інші ігри на shadPS4 поступово теж починають працювати, але акцентом розробника досі залишається Bloodborne.