fallback-image

Філ Спенсер віддає перевагу іграм за колишніми серіями Xbox, ніж ліцензіями Disney, Lucasfilm

У нещодавньому інтерв’ю виданню Game File голова Microsoft Gaming Філ Спенсер розповів, що у будь-якій ситуації віддасть перевагу минулим серіям Xbox, ніж змусить розробників створювати ігри за ліцензіями Disney, Lucasfilm, Warner Bros. Discovery тощо.

Я не шанувальник створення ігор за ліцензіями, оскільки це накладає на нас деякі складнощі з того, чи можемо ми додавати такі ігри в підписки або стрімінгові сервіси. Ми також неодноразово бачили, як такі ігри доводиться знімати з продажу через закінчення ліцензії. Тому я завжди ретельно ставлюся до вибору ліцензій і погоджуюся тільки якщо рішення пов’язане з творчими міркуваннями команди розробників, які дійсно хочуть працювати з обраною франшизою.

У мене гарні стосунки з Lucas and Disney. Вони справді гарні партнери. Той же Blade від Arkane Lyon створюється разом з ними. Думаю в Indiana Jones and the Great Circle ви також побачите, як команда любила цю франшизу, сюжет у грі просто захоплюючий. Розробники однозначно знали, що роблять. Але я досі прихильник того, щоб повернутися до наших минулих франшиз.

Філ Спенсер

Кілька не згаданих проблем з іграми по ліцензіям полягають також у неможливості контролювати франшизу, заробляти з мерчу повністю або взагалі, а також високому розподілі прибутків між розробниками й власниками ліцензій. Свого часу голова Electronic Arts Ендрю Вілсон проговорював, що з ігор по ліцензіям Star Wars вони мають віддавати Disney до 50% отриманих доходів, тому від політики з розробкою ігор за сторонніми інтелектуальними власностями вже відмовляються.

Нагадаємо, що ліцензійні угоди по Marvel’s Blade та Indiana Jones and the Great Circle укладалися до придбання Zenimax корпорацією Microsoft. Тому припустимо, що обидві студії розробників повернуться до створення ігор за власними франшизами, як тільки завершать роботу над поточними іграми.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2