fallback-image

Final Fantasy XVI затримається на пів року

Розробники Final Fantasy XVI відстають від графіку щонайменше на пів року. Причиною цього стала, звісно ж, пандемія COVID-19 — робота з дому сповільнила комунікацію, і темпи розробки, передусім від аутсорсних студій.

Наокі Йошіда, продюсер Final Fantasy XVI, раніше обіцяв, що до кінця 2021 влаштує показ нового відео з подробицями гри. Однак із цієї причини велика презентація Final Fantasy XVI відбудеться десь навесні. Там нам скоріш за все покажуть остаточний вигляд бойової системи та орієнтовний рівень графіки — бо саме ці речі зараз є пріоритетними для розробників.

Що тішить, спільнота позитивно сприйняла новину про затримку. Наокі Йошіда заслужив собі величезний кредит, адже саме він був творчим керівником і продюсером, який перетворив Final Fantasy XIV з тотального провалу на ледь не найкращу ММО світу, яку навіть припинили продавати через її надвисоку популярність. І зважаючи, що доповнення Shadowbringers та Endwalker до FFXIV теж переживали такі вимушені затримки, гравці готові почекати Final Fantasy XVI не те що пів року, а навіть додатковий рік, якщо зрештою це підвищиться якість релізної версії гри.

A message from Final Fantasy XVI producer Naoki Yoshida. #FF16 #FFXVI pic.twitter.com/qtfJUUp6LA

— FINAL FANTASY XVI (@finalfantasyxvi) December 27, 2021

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2