FromSoftware послабили фінального боса Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Японська студія FromSoftware прислухалася до спільноти, що фінальний бос останнього доповнення Elden Ring: Shadow of the Erdtree занадто складний. І не в хорошому сенсі, адже після низки крутих і ретельно допрацьованих босів доповнення Радан має цілу жменю дешевих підступів: атаки, яких практично неможливо уникнути, передозування візуальними ефектами, яке заважає побачити, що бос робить далі, ну і вже звичні прийоми-зроблені-під-боївку-Sekiro. Тому розробники випустили патч, де колосально послабили Радана.
Розбираємося, що ж там такого змінилося. Перш за все варто сказати, що FromSoftware змінили модель поведінки боса, коли починається бій. Змін зазнали деякі атаки Радана, а також зменшили шкоду, бо інколи вона була неадекватно високою. Зменшено дальність деяких атак, що виконуються без зброї та покращено видимість деяких ефектів.
Після таких змін деякі гравці стали жалітися, що проходження стане простішим. Хоч і визнають, що середньостатистичному гравцю все ж доведеться постаратися, щоби перемогти Радана.
Разом з ослабленням боса, у гру були внесені ще деякі ігроладні зміни й виправлено дрібні баґи. Детальніше про оновлення можна почитати ось тут.
Цікаво, що раніше на розробників подали до суду саме через складність гри.