Головною проблемою Judas від творця Bioshock стали діалоги
В подкасті блогеру Dan Allen Gaming Кен Левін, творець прийдешньої Judas, вирішив трохи розповісти про складність створення гри. Виявилось, що найпроблемніша частиною стала робота з діалогами, оскільки вони звучали не реалістично.
Зазвичай акторів записують окремо, потім людина яка збирає їх діалоги докупи робить фіксовану паузу між репліками, і так по колу. Я особисто завжди заохочую акторів не просто читати слова, а додавати їм життя відіграючи фантастичних персонажів наскільки це можливо. Більш людське відігравання ролі привносить набагато краще звучання, навіть з тим самим сценарієм.
Я справді здивований, що так багато студій досі використовують згадану мною систему. Ми намагаємось якомога далі відійти від неї, щоб все звучало більш органічно, навіть коли записуємо якусь роль окремо. В реальній розмові люди часто перебивають одне одного і можуть обмовлятися, такі речі важко даються професійним акторам, тому що вони знають як гарно зробити свою роботу і не звикли помилятися. Однак мені подобається коли в записі є трохи подібного бруду.
Кен Левін
Вихід Judas станеться не раніше березня 2025 року на PlayStation 5, Xbox Series X|S і ПК (Steam, Epic Games Store). З іншими подробицями стосовно прийдешньої гри, яку вже розробляють 11 років, можете ознайомитись у нашому окремому матеріалі.