Хардкорний souls-like The First Berserker: Khazan очолив топ демоверсій Steam
Нещодавно корейський хардкорний самітній souls-like The First Berserker: Khazan отримав безкоштовну демоверсію на консолях та ПК, яка одразу ж посіла перше місце за популярністю в Steam і продовжує користуватися вагомим попитом.
За тиждень гравці залишили 2292 відгука серед яких 90% позитивні, а розробники тим часом не сиділи склавши руки і випустили два патчі, відео з розповідями про роботу над анімаціями та провели AMA сесію з відповідями на питання спільноти.
Нову інформацію ми згрупували одним списком:
- впродовж розробки з 2018 року та її перезапуску в 2022 році від ідей з відкритим світом відмовились в бік лінійної структури місій, щоб сконцентрувати гравців на ігроладі від якого їх нічого не відволікатиме;
- розробити гарно оптимізований кастомний Unreal Engine 4 зі збереженням початкового бачення художнього стилю стало однією з найскладніших речей при розробці, але у підсумку команді вдалося досягти цієї цілі;
- при розробці команда орієнтувалася на слабкі ПК з думкою, якщо гра літатиме на них, то на продуктивніших збірках вона так само відмінно працюватиме. Чудовий рівень оптимізації у демоверсії обіцяють зберегти і в повній версії гри;
- спочатку творці хотіли додати більше трьох класів зброї, але у підсумку вирішили сконцентруватися на детальній проробці кожного з них замість того, аби гнатися за кількістю. Кожен клас запропонує власний мувсет, різні варіації зброї по кількості та якості бонусний ефектів, окремі дерева прокачки тощо;
- проходження на легкій складності займатиме від 60 годин, на нормальній — від 80 годин, а із закриттям усього контенту — понад 100 годин. Водночас демоверсія триває 3-4 години і пропонує лишень 5% від вмісту усієї гри;
- обіцяють численну кількість босів та сайдквести з рольовими виборами впродовж усієї пригоди;
- з доповненнями чи додатковим контентом поки не вирішилися, але нові режими вже обговорюються на пострелізну підтримку.
Стосовно цілей видавництва Nexon із The First Berserker: Khazan, то першочергово стоїть розробити якісну гру, яка сподобається спільноті, та познайомити ширшу аудиторію з франшизою Dungeon Fighter Online. Вона популярна в Азії та налічує понад 800 млн гравців, але зовсім невідома в іншій частині світу.
Звичайно, озираючись на успіхи інших корейських розробників з Lies of P чи Stellar Blade студія теж хоче досягти подібного результату, аби продовжувати створюти схожі високобюджетні ігри, а не лише розвивати власну MMO.
Вихід The First Berserker: Khazan відбудеться 27 березня на PlayStation 5, Xbox Series X|S і ПК (Steam).