fallback-image

Як ішла розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 під час війни? [+нові скріншоти]

Навіть вторгнення не може зупинити працю GSC Game World над S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Компанія поділилася подробицями розробки під час війни (а також кілька новими знятками ґеймплею) з виданням Wired.

GSC Game World ще з початку минулої зими серйозно сприймали новини про скупчення російських військ біля кордону країни і виведення іноземних дипломатів. Керівництво студії пропонувало своїм працівникам переїхати до Ужгорода, звідки вони могли би в разі чого переміститися до Угорщини чи Словаччини. Провідна продюсерка S.T.A.L.K.E.R. 2 Марія Григорович розповідає:

Евакуаційні автобуси вже були напоготові біля офісів протягом усієї зими. План виїзду з міста уже також був детально пропрацьованим: час, місця збору й обов’язки під час надзвичайних обставин.

Тоді на переїзд погодилося 200 працівників разом зі своїми родинами, а ще кілька самостійно виїхали в Будапешт. Під час переїзду розробники могли взяти зі собою лише по одній валізі — і часто замість звичних побутових речей вони надавали перевагу забрати свою техніку з київської студії. В той час ігротворці сподівалися, що виїжджають ненадовго й ладні були повернутися за найменших ознак зниження напруги.

А потім настало 24 лютого.

Пані Григорович згадує, що тоді почався справжній логістичний кошмар. Менеджери GSC тоді спали по 2-3, допомагаючи колегам безпечно покинути столицю. Бо ж вокзали й автостанції були переповнені, авто орендувати було нереально, запасів пального ніхто особливо не робив, тож вивезення працівників, особливо їхніх дітей і домашніх улюбленців, стало справжнім випробуванням.

Деякі наші колеги, які мешкали на Київщині, були певні, що Буча й Ірпінь будуть відносно безпечними локаціями за будь-яких обставин. Те, що ми таки змогли їх переконати виїхати, зважаючи, які трагедії сталися потім, — це справжнє диво.

Загалом компанія евакуювала з України в Чехію понад 500 осіб. І шлях цей теж був сповнений пригод. Зокрема, якось партнери студії у відповідь на прохання допомогти з перетином кордону запропонували українцям озброєну охорону, яка складалася з представників деякої приватної військової компанії.

Поїзд

Сутінки

Перестрілка

Млин

Менеджмент GSC Game World давно виношував плани відкрити другу студію, але навряд чи хто міг припустити, що новий офіс базуватиметься в Празі, а його створення станеться на тлі повномасштабного російського вторгнення. Перші місяці давалися трохи складно, бо багато технологічної бази, зокрема студію для мокапу, довелося залишити в Києві, однак уже до осені празький офіс зі штатом у 200 осіб працював у повну силу.

Усі ми сумуємо за офісом у Києві. Ми хочемо повернутися додому, але декому просто нікуди повертатися. Кожен українець щось втратив під час війни з Росією.

А тим часом 130 працівників GSC Game World і досі в Україні — хтось захищає Україну в лавах ЗСУ, хтось активно займається волонтерством, хтось продовжує розробку S.T.A.L.K.E.R 2 попри сирени, ракетні обстріли й знеструмлення. І дуже хочеться, щоби “Серце Чорнобиля” вкотре показало всьому світу крутизну українських розробників і здобуло прихильність гравців на довгі роки вперед.

Чекати залишилося вже недовго — гра має вийти до кінця червня.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2